Ako si v Gmaile vytvoriť e-mailový podpis?

Používanie podpisu v e-mailovej komunikácii patrí medzi zaužívané praktiky. Okrem toho, že to pôsobí profesionálne, to so sebou prináša aj ďalšie praktické aspekty.

Len si predstavte koľko e-mailov zvyknete posielať každý mesiac. Ak ide o firemnú a formálnu komunikáciu, tak ich určite zvyknete podpisovať. No a vďaka predpripravenému podpisu, ktorý sa pridá vždy automaticky, si to viete uľahčiť.

Nemusíte nič písať a máte istotu, že podpis bude v odoslanom e-maile prítomný, a to vo svojej štandardnej podobe. Používaním e-mailového podpisu budete taktiež pôsobiť dôveryhodnejšie a klienti si vás dokonca lepšie zapamätajú.

Základnou pointou je však to, že e-mailový podpis obsahuje kľúčové informácie o vašej osoby spolu s kontaktnými údajmi.

Čo si dať do e-mailového podpisu?

Kreativite sa medze nekladú, no na druhú stranu, to určite netreba prekombinovať. Držte sa starého dobrého hesla, že menej je niekedy viac. Podpis by mal byť hlavne jednoduchý a informatívny.

Meno, priezvisko, pozícia vo firme, kontaktné údaje a prípadne adresa so sídlom firmy. K tomu môžete pridať odkaz na web či profil na sociálnej sieti (firemný, nie osobný). Nepchajte tu ani úplne všetky kontaktné údaje, klasikou je e-mail a telefónne číslo.

Je možné, že ako firma budete mať stanové určité pravidlá aj pre vytváranie e-mailového podpisu. Tie je samozrejme nutné dodržať. Firmy sa totiž chcú prezentovať jednotne a profesionálne v každom smere.

Pri vytváraní podpisu toho dosť závisí aj od brandže v ktorej sa pohybujete. Kreatívne duše sa budú schopné poriadne vyhrať aj s podpisom a určite majú väčšiu voľnosť, než niekto z vrcholového manažmentu.

Gmail: Ako si pridať e-mailový podpis?

Samotné vytvorenie podpisu je v Gmaile otázkou nájdenia správneho okienka v nastaveniach. Tam sa vloží vhodný text a je to.

  • Prihlásime sa do svojho účtu na stránke Gmail.
  • V pravom hornom rohu klikneme na ikonu ozubeného kolieska.
  • Zobrazia sa rýchle nastavenia, kde klikneme na tlačidlo „Zobraziť všetky nastavenia“.
  • Dostaneme sa do kompletných nastavení.
  • V sekcii „Všeobecné“ nájdeme položku „Podpis“.
  • Klikneme na tlačidlo „Vytvoriť nový“.
  • Podpis pomenujeme pre lepšiu orientáciu.
  • Do okna napravo zadáme požadovaný text.
  • V ponuke „Predvolený podpis“ zvolíme podpis, ktorý sme vytvorili.
  • Úpravy je potrebné uložiť kliknutím na tlačidlo „Uložiť zmeny“, ktoré sa nachádza na úplnom spodku nastavení.
  • Hotovo.
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Mohlo by zaujať
Ako nastaviť heslo vo Windows 10

Ako nastaviť heslo vo Windows 10?

Heslo predstavuje základný spôsob ochrany používateľského konta. Ako nastaviť heslo vo Windows 10? Takto to zvládne každý.