Ako na rýchle vytváranie udalostí v aplikácii Kalendár?

Windows 10 obsahuje kopu zabudovaných aplikácií, ktoré nám pomáhajú s pracovnými povinnosťami. V základe ide najmä o Rýchle poznámky, Kalkulačku či aplikácie Pošta a Kalendár. Práve digitálny kalendár je skvelým nástrojom, cez ktorý môžeme sledovať svoje stretnutia a dôležité udalosti.

Bežne sa s ním pracuje tak, že ho spustíme cez ponuku Štart a v rozhraní aplikácie si vytvoríme udalosť. Od Windows 10 verzie 1909 je však možné celý proces dramaticky uľahčiť. Udalosti a stretnutia je do Kalendára možné bez nutnosti spustenia aplikácie – cez sekciu dátum a čas na paneli úloh.

Ide o drobné, no veľmi príjemné, vylepšenie, ktoré veľmi poteší aktívnych používateľov aplikácie Kalendár. Po novom teda stačí kliknúť na dátum a čas v pravom rohu panela úloh, čo vysunie sekciu s náhľadom kalendára. Priamo odtiaľ je možné vytvárať udalosti.

  • Kliknite na dátum a čas na paneli úloh.
  • Zobrazí sa náhľad kalendára s hodinkami.
  • Kliknite na dátum, pre ktorý chcete udalosť vytvoriť.
  • V dolnej časti rozhrania je prítomný riadok “Pridať udalosť alebo pripomienku”.
  • Kliknite tam a začnite písať.
  • Zvoliť si môžete aj presný čas odkedy dokedy má udalosť trvať.
  • Taktiež môžete pridať presné miesto stretnutia.
  • Následne stačí kliknúť na “Uložiť”.
  • Ak by ste sa chceli rýchlo presunúť do aplikácie Kalendár a doplniť informácie či ľudí, tak kliknite na tlačidlo “Ďalšie podrobnosti”.

Naplánované stretnutia a udalosti si môžete prezerať v tomto istom rozhraní. Stačí kliknúť na konkrétny dátum a zobrazí sa prehľad všetkého, čo je pre tento deň uložené v kalendári.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Mohlo by zaujať