Microsoft Teams vlastne pozadie

Ako si uložiť dôležité správy v Microsoft Teams?

Vo väčších pracovných tímoch býva spravidla aj väčší objem komunikácie, ktorá každodenne pretečie cez komunikačné aplikácie. Ani pri používaní aplikácie Microsoft Teams to nebude inak.

Viac ľudí, väčšie pracovné skupiny, viac projektov. To všetko sa v dnešnej dobe úplne prirodzene odzrkadlí na počte konverzácií. Či už chcete alebo nie, taký je dnešný digitálne orientovaný pracovný svet plný práce z domu.

Bez aktívnej komunikácie to pritom ide len ťažko. Šéf zadáva úlohy, s kolegami konzultujete a u klienta zase zisťujete približnú predstavu o očakávanom výsledku. Všetko to so sebou prináša nové a nové správy.

Niektoré z nich samozrejme majú nižšiu prioritu, iné sú také dôležité, že by si ich dokonca bolo dobré poznačiť. Prepisovať kľúčové informácie do poznámkového bloku, na rôzne papieriky či dokonca do digitálnych poznámok Sticky Notes, nemusí byť práve ideálne. Zaberá to čas a chcete to dobré organizačné schopnosti.

V prípade aplikácie Microsoft Teams si preto môžete dosť pomôcť už len tým, že využijete zabudovanú funkciu pre ukladanie správ. Nejde o nič zložité. Celé je to o niekoľkých rýchlych kliknutiach, informácie sú chránené vo vašom konte a dostupné sú odkiaľkoľvek. Navyše sa v nich dá rýchlo zorientovať.

Ako si v Microsoft Teams uložiť správu?

  • Pri správe, ktorú si chcete uložiť kliknite na symbol troch bodiek (…).
  • V kontextovej ponuke kliknite na možnosť “Uložiť túto správu”.
  • Daná správa je teraz uložená a viete k nej rýchlo pristupovať.
  • Stačí kliknúť na avatar svojho konta a z ponuky vybrať “Uložené”.
  • Budete presunutý do sekcie “Uložené”, kde sa nachádza prehľad všetkých uložených správ.
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Mohlo by zaujať