aplikácia George nefunguje

Čo robiť, ak aplikácia George nefunguje? Toto si overte

Každá slovenská banka má dnes už svoju vlastnú mobilnú aplikáciu, cez ktorú klienti môžu pohodlne vykonávať rôzne úkony. Od sledovania pohybov na účte, cez zisťovanie aktuálneho stavu finančných prostriedkov až po vykonávanie platieb či investovanie.

Zvykli sme si na to a považujeme to za úplnú samozrejmosť. Veď komu by sa chcelo chodiť do banky alebo neustále používať internet banking na počítači. Má to však aj svoju mierne problematickú stránku. Nakoľko ide o aplikáciu, sporadicky sa môžu objaviť problémy. Napríklad sa nedá zapnúť alebo sa zrazu nevieme prihlásiť do svojho účtu.

Bohužiaľ, takéto veci sa jednoducho dejú. Ak patríte ku klientom Slovenskej sporiteľne, tak vo svojom smartfóne s veľkou pravdepodobnosťou budete mať nainštalovanú bankovú aplikáciu George. Ani tá nie je výnimkou. Z času na čas sa proste stane, že aplikácia George nefunguje. Dôvody môžu byť rôzne. Poďme sa preto pozrieť na niekoľko základných vecí, ktoré môžu stáť v pozadí toho, že vám zrazu nefunguje aplikácia George.

Dopredu vám poviem, že nepôjde o žiadne extrémne náročné veci, ktoré by vyžadovali kopu zručností. Naopak, sústrediť sa budem na tie najbežnejšie a prakticky aj najčastejšie veci, ktoré môžete urobiť a overiť si, ak George nefunguje.

Problémy na strane banky

Či už ide o dočasný výpadok potrebných služieb alebo plánovanú odstávku, najskôr si overte, či aplikácia náhodou nefunguje kvôli tomu, že problémy sú na strane vašej banky.

Práve tento prípad nastal aj vo februári 2022, kedy mala Slovenská sporiteľňa problémy s aplikáciou George. Prejavovalo sa to tak, že aplikácia po zadaní prihlasovacích údajov padala a niekedy zobrazovala chybové hlásenie. Nenastalo to úplne z ničoho nič. Problémom predchádzalo vydanie aktualizácie pre aplikáciu George, kde sa zjavne niečo pokazilo.

Riešenie bolo jednoduché. Stačilo počkať na opravu zo strany banky, ktorá vydala ďalšiu aktualizáciu. Klienti si teda stiahli novšiu verziu, a potom už všetko fungovalo tak ako malo. Netrvalo to veľmi dlho a medzičasom bolo možné bezproblémovo používať internet banking.

Nainštalovanú máte starú verziu aplikácie

Toto je veľmi podobné ako vyššie popisovaná situácia. Možno ste svoj smartfón dlho nemali pripojený na internet alebo máte vypnuté automatické aktualizácie aplikácií. Banka medzičasom vydala novšiu verziu aplikácie George, a tá stará už nefunguje. Zamierte preto do obchodu Google Play alebo App Store a overte si dostupnosť aktualizácie.

Nemáte prístup na internet

Nesmrteľná klasika. Na mobile nemáte zapnuté mobilné dáta ani Wi-Fi pripojenie. Na túto skutočnosť by vás ale aplikácia mala okamžite upozorniť. Navyše vám nepôjdu ani ďalšie aplikácie, ktoré potrebujú aktívne pripojenie. To je celkom jasný signál, čo je vo veci.

Ešte jedna vec, teda dve. Možno ste si omylom aktivovali Režim v lietadle, prípadne aplikácia George nemá udelené potrebné oprávnenie – v systémových nastaveniach smartfónu hľadajte Povolenia, Správca povolení alebo si otvorte informácie o aplikácií a tam kliknite na Povolenia aplikácie. Skontrolujte, či aplikácia nemá zapnuté Obmedzenia používania dát.

aplikácia George nefunguje

Skúste vypnúť a zapnúť smartfón

Jedno z bežných riešení pri problémoch s ľubovoľnou aplikáciou. Reštartujte smartfón. Normálne ho vypnite a zapnite. Možno, že v systéme nebeží nejaký potrebný proces alebo sa niečo dostalo do konfliktu. Čerstvé zapnutie systému by v tomto prípade malo pomôcť.

Zadávate nesprávne prihlasovacie údaje

Na toto vás každá banková aplikácia dôrazne upozorní, no pre istotu to prihadzujem do osudia. Ak ide o prekliknutie alebo omyl, tak ste v pohode. Ak ste si však na 100% istí, že zadávate dobré údaje a tie zrazu nefungujú, tak okamžite kontaktujte banku a riešte to.

Aplikácia George nefunguje? Preinštalujte ju!

Ďalšie zo série klasických riešení, ktoré sa týka prakticky všetkých mobilných aplikácií. Ak nefunguje alebo vyslovene padá, tak ju cez nastavenia odinštalujte a znova si ju stiahnite cez Google Play alebo App Store.

Kontaktujte technickú podporu Slovenskej sporiteľne

Ak zlyháva všetko ostatné, tak je čas obrátiť sa na zákaznícku podporu banky. Zdôrazňujem, aby ste si kontaktné informácie našli priamo na oficiálnom webe www.slsp.sk, a nie niekde náhodne cez sociálne siete alebo Google. Prečo? Lebo ide o peniaze a podvodníci často zneužívajú identitu banky.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Mohlo by zaujať

Ako si zálohovať Gmail?

Zálohovať Gmail nemusí byť vôbec zlým nápadom. Nejde o nič náročné, akurát treba vedieť, kam v schránke zamieriť.